Rabu, 20 Januari 2016

"Tolong lepaskan saya...." : Mohd Azrif

Kuala Lumpur: “Tolong lepaskan saya... Ini rezeki saya, kalau saya tak rebut peluang ini saya tak tahu bila lagi akan dapat tawaran itu,” demikian pengakuan tonggak pertahanan kanan Selangor, Azrif Nasrulhaq Badrul Hisham (gambar) yang merayu supaya dilepaskan bagi membolehkannya menyertai Johor Darul Ta’zim (Johor DT) musim ini.

Menurut bekas pemain Harimau Muda itu, dia ada berjumpa dengan pemilik kelab Johor DT, Tunku Mahkota Johor (TMJ), Tunku Ismail Sultan Ibrahim beberapa hari lalu dan mereka menawarkan kontrak kepadanya.

Katanya lagi, berikutan dia baru saja menandatangani kontrak lanjutan bersama skuad Red Giants selama dua musim, Johor DT harus membayar pampasan kontrak yang dianggarkan bernilai RM960,000 sekiranya berhasrat untuk mendapatkan khidmatnya.

Namun, Azrif menjelaskan, TMJ bersedia menebus kontrak berkenaan dengan syarat Selangor juga bersetuju melepaskannya secara baik.

“Saya ada ke Johor tiga empat hari lalu dan berjumpa dengan TMJ di sana. TMJ ada bertanyakan saya secara ikhlas dan saya berterus terang di depannya memang mahu bermain dengan Johor DT.

“Tapi saya ada masalah kerana saya baru saja sambung kontrak dan akan tamat pada hujung 2017. Bagaimanapun, TMJ kata beliau boleh menebus kontrak saya dan sekarang ini masalahnya pengurusan Selangor.

“Saya dah jumpa dua tiga orang (pengurusan Selangor) tapi mereka seperti enggan melayan permintaan saya.

“Kalau boleh saya harap sangat mereka dapat lepaskan saya kerana ini peluang terbaik untuk saya menambah pengalaman di samping tawaran gaji lumayan,” katanya ketika ditemui pada aksi pramusim bertemu Sarawak di Stadium Majlis Perbandaran Selayang, semalam.

Sumber : hmetro

Kongsikan Dengan Rakan Anda
Facebook Twitter Google LinkedIn Pinterest

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Blogger Widget