Rabu, 3 Februari 2016

Saya pemain profesional dan patuh kepada kontrak : Rangel

Paulo Rangel sah menyertai Johor Darul Ta'zim II (Johor DT II) pada saingan Liga Perdana, musim ini.

Malah, Rangel sudah mula menjalani latihan bersama skuad di bawah kendalian Benjamin Mora dan turut membuat penampilan aksi persahabatan menentang kelab Liga FAM, MOF FC di Stadium Maybank, Bangi, kelmarin.

Pada aksi itu, Rangel turut mencipta satu gol ketika skuad kendalian Mora membelasah MOF FC 7-1 pada aksi pramusim sebelum mengharungi kempen Liga Perdana yang akan menyingkap tirainya 12 Februari ini.

“Saya pemain profesional dan patuh kepada kontrak selama dua tahun yang ditandatangani. Walaupun sedih tapi itu sudah lumrah dan akan berjuang habis-habisan bersama rakan sepasukan dalam Johor DT II.

“Apapun saya akan terus bekerja keras untuk memberi aksi terbaik dalam mana-mana pasukan dan akan membantu Johor DT II mengharungi kempen Liga Perdana.

“Saya akan cuba untuk menemui sentuhan terbaik sekali lagi. Saingan Liga Perdana juga amat kompetitif,” katanya.

Rangel juga menyifatkan kehadirannya dalam skuad Johor DT II mampu membantu barisan pemain muda ketika skuad itu dibarisi pemain berpotensi besar untuk diketengahkan.

Sebelum ini, skuad bimbingan Mora hanya diperkuatkan dengan dua tenaga import Baihakki Khaizan dan Shahril Ishak dan kehadiran Rangel mampu memberi saingan.

“Biarpun pertama kali beraksi dalam kancah Liga Perdana, saingan itu tidak kurang hebatnya. Saya akan berusaha sedaya upaya untuk memberi persembahan terbaik bersama Johor DT II, malah bertekad muncul penjaring utama,” kata Rangel.

Sumber : hmetro

Kongsikan Dengan Rakan Anda
Facebook Twitter Google LinkedIn Pinterest

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Blogger Widget