Rabu, 6 Januari 2016

Selangor bakal dapat khidmat penyerang Argentina

Selangor mengesahkan mereka bakal mendapatkan khidmat penyerang Argentina, Mauro Olivi, selaku pemain import keempat mereka bagi saingan musim ini.

Perkembangan terbabit disahkan pengendalinya, Zainal Abidin Hassan, pada sesi latihan yang berlangsung di Stadium Mini Shah Alam, sebentar tadi.

Zainal berkata, pemain import itu bakal tiba di negara ini dalam minggu ini dan bakal menyertai sesi latihan bersama pasukan terlebih dahulu.

"Kami akan menilai persembahan dan prestasinya terlebih dahulu sebelum membuat keputusan untuk menandatangani pemain terbabit," katanya.

Olivi yang boleh bermain di posisi tengah menyerang itu beraksi di Liga Amerika Latin dengan kelab terakhirnya ialah kelab di Liga Peru, Leon De Huanuco.

Malah, pemain berusia 33 tahun ini juga pernah beraksi di kelab terkemuka Chile, Colo Colo dan juga Audax Italiano.

Mengulas lanjut berhubung usia pemain terbabit, Zainal berkata, pemain terbabit masih memiliki penyudah yang tajam dan kehadirannya bakal menambah kekuatan jentera serangan Selangor.

"Berdasarkan penelitian dan kaji selidik daripada permainannya yang terbaharu, kita dapati dia masih 'berbisa', jadi kami harap dia dapat mengekalkan prestasinya ketika bermain untuk Selangor," katanya.

Sumber : bharian

Kongsikan Dengan Rakan Anda
Facebook Twitter Google LinkedIn Pinterest

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Blogger Widget